قيمت فيلتر شني استخري جديد تقريباً از 300 دلار تا بيش از 1000 دلار است. قيمت فيلتر شن و ماسه استخر زيرزميني ، بسته به اندازه ، بين 450 تا بيش از 1200 دلار است. فيلترهاي شن و ماسه بالاي سطح زمين اغلب با هزينه هاي شروع در محدوده 300 تا 500 دلار ارزان تر هستند.

 

فيلتر شني و قيمت شن و ماسه


شن و ماسه جايگزين فيلتر شني شما به طور معمول در هر كيسه 50 پوندي حدود 25 دلار هزينه دارد و فيلتر شما بسته به اندازه و مدل ممكن است 100 تا 600 پوند يا بيشتر نياز داشته باشد. به احتمال زياد ، شما براي يك فيلتر استخر زميني به اندازه متوسط ​​به حدود 350 پوند ماسه نياز داريد.

با اين حال ، هزينه اصلي در مورد فيلتر شني شما خريد و تنظيم خود واحد است.

 

نگهداري فيلتر شني استخر


نگهداري فيلترهاي شن و ماسه نسبتاً آسان است ، اما هنوز هم نياز به برخي كارهاي عملي دارند. بياييد نگاهي به آنچه ممكن است شامل شود بياندازيم.

 

تميز كردن فيلتر شني استخر


به طور استاندارد ، شن و ماسه شما هنگام شستشو و شستشوي فيلتر شن تميز مي شود. شن و ماسه فيلتر شني مي تواند پنج تا هفت سال دوام داشته باشد ، اما به احتمال زياد ، هر سه سال يا تقريباً آن را تعويض خواهيد كرد. كاربران باكوآسيل ممكن است دريابند كه هر ساله بايد شن و ماسه را تعويض كنند زيرا تمايل به انعقاد زباله در مخزن دارد.

 

نكته مثبت: اگر شن و ماسه شما توده اي ايجاد مي كند ، مي توانيد شن و ماسه خود را در يك تميز كننده فيلتر خيس كنيد تا از بين برود.

 

تعويض فيلتر شني: فيلترهاي شن و ماسه چقدر دوام مي آورند؟


فيلتر شني گالوانيزه شما در صورت مراقبت و نگهداري مي تواند از 15 سال تا 25 سال يا بيشتر دوام بياورد. در بيشتر اوقات ، ممكن است نياز به تعويض قطعاتي مانند شيرآلات و واشرها باشيد ، اما احتمالاً تا سالهاي طولاني نيازي به تعويض كل سيستم نخواهيد داشت.

هنگامي كه زمان تعويض فيلتر شن و ماسه خود با يك واحد جديد است ، مطمئن شويد كه اندازه مناسب را دريافت كرده و فيلتر جديد را طبق دستورالعمل سازنده تنظيم كنيد. به همان اندازه مهم ، حتماً فيلتر شن و ماسه جديد را با دبي پمپ استخر خود مطابقت دهيد.

 

به چه سايز فيلتر شني نياز دارم؟


اندازه فيلتر شني و ماسه مورد نياز شما به اندازه استخر و مقدار گالن آب آن بستگي خواهد داشت. بيشتر استخرهاي درون زمين تا 20000 گالن به فيلتر شن و ماسه با قطر 24 اينچ در حالي كه استخرهاي بالاي 50،000 گالن به فيلتر شني و ماسه با قطر 36 اينچ (بزرگترين اندازه) نياز دارند. استخرهايي با حجمي از 20،000 تا 30000 گالن به مخزن 24 اينچ تا 30 اينچي احتياج دارند.

 

هنگام تعيين اندازه مناسب ، مي توانيد سايز خود را افزايش دهيد ، اما از كوچك سازي خودداري كنيد زيرا اين امر مي تواند سيستم را بيش از حد بارگيري كند.

 

مشاهده ليست قيمت انواع فيلتر شني در لينك روبرو : قيمت فيلتر شني