در اين مقاله انواع رادياتورهاي موجود در مورد شما و شما بحث خواهيم كرد. كيفيت هاي مختلفي را كه دارند ، بنابراين مي توانيد از گرمايي كارآمد كه ديگ جديد شما توليد مي كند استفاده كنيد.

رادياتورهاي صفحه تخت


يك رادياتور صفحه تخت در ابتدايي ترين حالت خود شامل يك صفحه واحد است كه در طي آن گرما تحويل داده مي شود و به داخل اتاق پخش مي شود. با انتخاب رادياتور دو پانل كه باعث افزايش 100 درصدي خروجي مي شود ، مي توانيد ميزان گرمايي آن را بهبود بخشيد. با اين حال ، به طور كلي تأثير رادياتورهاي صفحه تخت براي گرم كردن يك اتاق بهترين نيست.

يكي از راه هاي مقابله با اين نقص در رادياتورهاي صفحه تخت اين است كه به يك رادياتور رايج تر بپردازيد: يك رادياتور كنوكتور. كنوكتورها با جوشكاري باله ها در پشت رادياتور صفحه تخت ساخته مي شوند تا حركت هواي گرم شده را هم روي رادياتور و هم زير آن ايجاد كنند ، و اين امر در گرمايش يك اتاق بسيار موثرتر از رادياتور يك صفحه اي معمولي است. باز هم مي توان رادياتورهاي كانوكتور را دو برابر كرد تا كارايي آنها افزايش يابد.

رادياتور جمع و جور


رادياتورهاي جمع و جور فقط با تفاوتهاي جزئي در طرحهاي فوق ، مشابه رادياتورهاي كنوكتر هستند ، اما همچنين از يك مشبك در قسمتهاي بالا و پانلهاي انتهايي براي مخفي كردن باله هاي كنفورتر برخوردار هستند. طراحي جمع و جور يك طراحي مدرن بسيار محبوب است كه داراي يك نكته منفي است. از آنجا كه مشبك باله هاي كنوكتور را در داخل آن قفل مي كند ، ممكن است گرد و غبار سخت شود ، بنابراين با گذشت زمان قسمت داخلي رادياتور پنلي در گرد و غبار غوطه ور مي شود كه ممكن است براي ديدن آن تلاش كنيد.

رادياتورهاي طراح


امروزه به طور فزاينده اي محبوب رادياتورهاي طراح ساخته مي شوند ، يكي از زير مجموعه هاي آنها نرده هاي حوله اي است كه اكثر مردم در حمام خود نصب مي كنند. هرچند كه رادياتورهاي طراح كوتاه مي آيند ، زماني است كه مي خواهيم در واقع يك اتاق را گرم كنند. رادياتورهاي طراح بهره وري را فداي زيبايي مي كنند ، بنابراين بايد خوب فكر كنيد كه آيا رادياتورهاي طراح براي شما و خانه شما مناسب هستند يا نه ، به خصوص اگر پير هستيد يا بچه هاي كوچكي داريد كه نگران آن باشيد.

رادياتورهاي دماي سطح پايين


اين طرح براي آن دسته از خانه هايي كه خطر سوزاندن شخصي بر روي رادياتور شما بيشتر از حد معمول است مانند در خانه هايي كه كودكان كودك يا سالخوردگان دارند ، ايده آل است. اين رادياتورها به همان اندازه كه رادياتورهاي ديگر مانند رادياتورهاي جمع و جور و شوفاژ فوق گرم توليد مي كنند ، گرما توليد مي كنند ، اما در يك محفظه بيروني محصور شده اند كه در حالي كه در داخل گرما توليد مي شود ، گرم و لمس باقي مي ماند ، همانطور كه انتظار داريد.

بخاري هاي هواي كنوكتور


طرح نهايي رادياتور موجود در ليست ما براي خانه هايي مناسب است كه فضاي كمي دارند يا فضاي كمي براي پس انداز دارند. به عنوان مثال مي توان آن را در زير كابينت هاي آشپزخانه قرار داد و با گرم كردن خود با استفاده از سيستم گرمايش مركزي تقريباً مانند ساير رادياتورها كار مي كند ، اما براي گرم كردن اتاق و نه كمد بالاي آن ، اين رادياتورها داراي يك فن را براي دميدن هواي گرم به داخل اتاق. اين بدان معني است كه آنها يك بخاري بسيار كارآمد هستند و گرماي آنها را مي توان بلافاصله احساس كرد. به همين ترتيب ، در ماه هاي تابستان مي توان بخاري را تغيير داد تا هواي خنك تري را منفجر كند و دماي اتاق را كاهش دهد.

 

Ebberns حمام ، آشپزخانه و اتاق خواب سفارشي را به مناطق Hemel Hempstead و Watford و فراتر از آن ارائه مي دهد. ما همچنين يك سرويس لوله كشي متخصص متناسب با نيازهاي شما ارائه مي دهيم. تجربه 35 ساله ما بدان معني است كه ما هميشه مي توانيم بهترين رادياتورها و ديگ آبگرم را براي خانه شما توصيه كنيم. براي كسب اطلاعات بيشتر ، امروز با تيم دوستانه ما تماس بگيريد.

 

مشاهده ليست قيمت انواع رادياتور در لينك روبرو : رادياتور