مشخصات كلي آبگرمكن ديواري بوتان

 

آبگرمكن بوتان Butan Water Heater گازي جهت تأمين آبگرم مصرفي منازل مسكوني، ساختمانهاي اداري، هتل ها، واحدهاي تجاري و...مورد استفاده قرار مي گيرد. آبگرمكن ديواري بوتان را مي توان به چند گروه شمعك دار و بدون شمعك (آيونايز)، فن دار و بدون فن، با محفظه احتراق بسته و با، ديجيتال و آنالوگ تقسيم بندي كرد.

آبگرمكن بوتان در تمامي مدل ها داراي استانداردهاي داخلي و استاندارد كيفيت CE اروپا هستند.

آبگرمكن ديواري بوتان در مدل هاي مختلف قابليت تأمين آبگرم مصرفي به ميزان ۳.۵ تا ۱۸ ليتر بر دقيقه آبگرم با اختلاف دماي ورودي و خروجي تا ۲۵ درجه سانتي گراد را دارا مي باشد.

آبگرم كن بوتان در تمامي مدل ها داراي سيستم ايمني شير اطمينان و كليد حرارتي روي مبدل و كلاهك دستگاه هستند.

 

آبگرمكن ديواري و شركت بوتان


شركت بوتان در سال 1332 با هدف ايجاد رفاه و آسايش براي خانواده هاي ايراني تأسيس گرديد. اين شركت در ابتدا به توليد سيلندر گاز، اجاق گاز و بخاري گازي پرداخت، ولي امروزه در انواع لوازم خانگي و تجهيزات گرمايشي و سرمايشي داراي توليدات خوبي است.

شركت بوتان از دهه 1360 توليد آبگرمكن هاي ديواري و زميني خود را آغاز كرد و در اين زمينه يكي از بهترين برندهاي موجود در بازار، در بين تمامي برندهاي داخلي و خارجي مي باشد. آبگرمكن بوتان در مدل هاي متنوع و ظرفيت هاي متفاوت گرمايشي توليد مي شوند و براي استفاده در منازل و محيط هاي اداري بسيار مناسب مي باشند.

 

مشاهده ليست قيمت آبگرمكن بوتان در لينك روبرو : آبگرمكن بوتان