آبگرمكن هاي ديواري بخشي از خانه هستند كه اغلب فراموش مي شوند ، اما در واقع اين يك كار تميزكاري است كه بايد هر چند ماه يكبار در برنامه خانه داري شما لحاظ شود ، به خصوص قبل و بعد از فصلي كه آبگرمكن ها از آن استفاده مي شود.

مراقبت و تميز كردن مناسب از ايجاد بوي سوزاني كه اغلب هنگام روشن شدن آبگرمكن از آن ساطع مي شود جلوگيري مي كند ، زيرا بوي آن معمولاً به دليل آلودگي و باقي مانده جمع شده در سطح آبگرمكن است. به ياد داشته باشيد كه از مصرف هرگونه محصول تميزكننده شيميايي يا قابل اشتعال خودداري كنيد زيرا اين امر مي تواند منجر به يك وضعيت خطرناك شود.

1-قبل از تميز كردن ، حرارت را خاموش كرده و از خنك بودن آبگرمكن اطمينان حاصل كنيد.

2-با پيچ گوشتي هر قسمت يا قاب قابل جابجايي را برداريد. بسياري از آبگرمكن هاي ديواري داراي يك صفحه پوششي قابل جابجايي هستند كه تجمع خاك و بقايا را به حداقل مي رساند.

3-اتصال شلنگ جارو برقي خود را روي كل واحد اجرا كنيد تا تجمع شل شود. واحد ديوار و همچنين هر قسمت قابل جابجايي را كه از آبگرمكن خارج كرده ايد ، وكيوم كنيد.

4-آبگرمكن ديواري را با يك پارچه مرطوب پاك كنيد. براي واحدهاي آبگرمكن بسيار آلوده ، يك سطل را با 1 گالن آب گرم و چند قطره صابون ظرف پر كنيد. پارچه تميزكننده خود را به سطل آغشته كنيد ، آن را بيرون بكشيد و آبگرمكن برقي و همچنين درپوش ها يا صفحه هاي برداشته شده را پاك كنيد.

5-يك برس تميز كننده كوچك يا يك مسواك قديمي را به سطل آغشته كرده و شكاف هاي كوچك و دهانه هاي دهانه را بشوييد.

6-بگذاريد آبگرمكن ديواري در هوا خشك شود. در صورت لزوم واحد را دوباره جمع كنيد.

 

مشاهده ليست قيمت انواع آبگرمكن ديواري در لينك روبرو : آبگرمكن